Curs pentru formarea auditorilor interni pentru sistemul de management integrat Calitate mediu sanatate si Securitate ocupationala

Competenta: auditor intern pentru sisteme de management integrate

Standardele de sistem de management au inclus dintotdeauna o serie de cerințe similare – precum necesitatea de a deține o documentație, politici, obiective, necesitatea de a derula audituri interne și analize de management, de a identifica și trata neconformitățile și cauzele acestora prin aplicarea de corecții și respectiv, acțiuni corrective. Promovarea de catre ISO a  unei structuri comune (aceleași capitole majore) pentru toate standardele, a adus un ajutor important atât pentru implementare cât și pentru auditarea sistemelor de management integrate.

O astfel de abordare aduce beneficii importante pentru organizație precum costuri și eforturi mai reduse pentru implementarea și certificarea unui sistem de management. Totodată un sistem de management integrat necesită mai puțin efort de administrare comparativ cu sisteme de management separate care să trateze discipline diferite în mod individual.

Cursul isi propune formarea de auditori interni pentru Sistemul de Management Integrat Calitate-Mediu-Sanatate si Securitate Ocupationala in scopul sprijinirii orgnizatiilor de a masura progresul spre îmbunătăţirea continuă a performanţei afacerii.

Grup tinta

Acest curs se adresează managerilor și angajaților acelor operatori economici care doresc să devină competitivi pe piața globalizată prin implementarea sistemelor de management standardizate internațional, în scopul creșterii performanțelor propriei organizații.

Tematica

  • Structura și cerințele ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 , ISO 45001:2018, bazate pe ciclul PDCA şi Anexa SL- High-level structure;
  • Modalitatea de integrare a sistemelor de management al calitaţii, de mediu și de sanătate si securitate ocupațională;
  • Auditarea sistemului intern în conformitate cu cerinţele standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018;
  • Auditarea noilor cerinţe referitoare la contextul organizaţional, punerea în aplicare a unei abordări bazate pe riscuri, precum şi modul în care organizaţia asigură un control eficace pe întreg ciclul de viaţă al produsului;
  • Auditarea eficienţei mecanismelor interne de consultare şi implicare a angajaţilor, din perspectiva protecţiei mediului şi sănătăţii şi securităţii ocupaţionale;
  • Auditarea angajamentului conducerii;
  • Tehnicile şi metodologia de audit conform ISO 19011:2018.

Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, gestionarea optima a timpului si punctualitate.

Promovarea acestei evaluari continue va permite cursantului sa sustina examenul scris prevazut la finalul cursurilor.

Conditii desfasurare
Cursul se desfasoara on-line, utilizand programe adecvate de comunicare, care vor fi stabilite in prealabil de comun acord

Detalii Logistice

  • Durata: 2 zile
  • Acreditare: CQI – IRCA
  • Pret: 250 euro + TVA
  • Certificat: Certificat de absolvire INTERTEK ATI
  • Data:
    • 29-30 octombrie
    • 30 noiembrie – 1 decembrie
    • 21-22 decembrie
  • Locatie: Bucuresti/Timisoara/Sibiu/Pitesti
  • Reduceri
    • Organizatiile certificate INTERTEK ATI beneficiaza de un discount de 20%
    • Pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi organizatie – 15% discount
    • Pentru doua persoane din aceeasi organizatie – 10% discount

Detalii Logistice

  • Durata: 2 zile
  • Acreditare: CQI – IRCA
  • Pret: 250 euro + TVA
  • Certificat: Certificat de absolvire INTERTEK ATI
  • Data:
    • 29-30 octombrie
    • 30 noiembrie – 1 decembrie
    • 21-22 decembrie
  • Locatie: Bucuresti/Timisoara/Sibiu/Pitesti
  • Reduceri
    • Organizatiile certificate INTERTEK ATI beneficiaza de un discount de 20%
    • Pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi organizatie – 15% discount
    • Pentru doua persoane din aceeasi organizatie – 10% discount

PORNIREA TIPĂRII ȘI ÎNREGISTRARE ÎNTOARE PENTRU CĂUTARE