Curs pentru formarea auditorilor interni pentru Sistemul de Management de Mediu in conformitate cu ISO 14001:2015

Competenta: auditori interni pentru Sistemul de Management de Mediu

Adoptarea unui sistem in conformitate cu ISO 14001:2015 permite unei organizatii sa realizeze ceea ce-si propune, protejand mediul inconjurator in echilibru cu nevoile socio-economice.

Formarea de auditori interni pentru sistemul de management de mediu ajuta organizatia sa asigure, in mod propriu, evaluarea starii acestuia in conformitate cu standardul de referinta in scopul indeplinirii rezultatelor planificate si imbunatatirii performantei de mediu. Acestia pot sprijini functionarea sistemului si pot aduce o contributie semnificativa in conformarea cu regulile stabilite de catre organizatie si cu contextul legal aplicabil.

Grup tinta

Acest curs este recomandat atat pentru incepatori cat si pentru persoanele experimentate care vor sa-si actualizeze cunostintele.  Se adreseaza persoanelor implicate direct sau indirect in documentarea, implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu care doresc sa realizeze audituri interne sau la furnizori, in conformitate cu cerintele noului standard standardului ISO 14001:2015.

Tematica

  • Intelegerea contextului schimbărilor, relevanța anexei SL și aplicarea acesteia la ISO 14001:2015
  • Identificarea cerințelor semnificative noi și a celor îmbunătățite în ISO 14001:2015, inclusiv :
    • Contextul organizațional
    • Abordare bazată pe risc
    • Abordarea procesuală
    • Externalizarea și perspectiva ciclului de viață
    • Conducerea și angajamentul
  • Rolul si responsabilitatile unui auditor de a planifica, conduce, raporta si urmari un audit intern asupra unui sistem de management integrat
  • Formarea de aptitudini privind planificarea, conduita si realizarea unui audit intern in conformitate cu un referential dat
  • principiile de audit, tehnicile şi metodele utilizate pentru efectuarea auditului intern conform standardului ISO 14001;
  • utilizarea unei abordări pozitive cu privire la auditul intern, cu scopul de a adăuga valoare;
  • dezvoltarea abilităţilor de audit privind pregătirea auditului, realizarea listelor de verificare, analiza documentelor, intervievare, observare şi raportare.

Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, gestionarea optima a timpului si punctualitate.

Promovarea acestei evaluari continue va permite cursantului sa sustina examenul scris prevazut la finalul cursurilor.

Conditii desfasurare

Cursul se desfasoara on-line, utilizand programe adecvate de comunicare, care vor fi stabilite in prealabil de comun acord

Detalii Logistice

  • Durata: 2 zile
  • Pret: 250 euro + TVA
  • Certificat: Certificat de absolvire INTERTEK ATI
  • Data:
    • 22-23 octombrie
    • 10-11 noiembrie
    • 14-15 decembrie
  • Locatie: Bucuresti/Timisoara/Sibiu/Pitesti
  • Reduceri:
    • Organizatiile certificate INTERTEK ATI beneficiaza de un discount de 20%
    • Pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi organizatie – 15% discount
    • Pentru doua persoane din aceeasi organizatie – 10% discount

Detalii Logistice

  • Durata: 2 zile
  • Pret: 250 euro + TVA
  • Certificat: Certificat de absolvire INTERTEK ATI
  • Data:
    • 22-23 octombrie
    • 10-11 noiembrie
    • 14-15 decembrie
  • Locatie: Bucuresti/Timisoara/Sibiu/Pitesti
  • Reduceri:
    • Organizatiile certificate INTERTEK ATI beneficiaza de un discount de 20%
    • Pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi organizatie – 15% discount
    • Pentru doua persoane din aceeasi organizatie – 10% discount

PORNIREA TIPĂRII ȘI ÎNREGISTRARE ÎNTOARE PENTRU CĂUTARE